לחזור לעצמך לאחר הלידה

ההריון והלידה גרמו לגופך ולנפשך להשתנות. בתקופת חיים מלאת שינויים זו, תרגול פילאטיס הוא המיטבי להחזיר לעצמך את עצמך מבחינה  פיזית, רגשית ומנטאלית.

לחזור לעצמך לאחר הלידה בכל המובנים, זמן איכות עם עצמך!

הבטן, הבטן , הבטן ולא רק הבטן,

נשים רבות שואלות איך אני יכולה להחזיר לעצמי את הבטן?

אזור הבטן והאגן בלידה חווים שינוי מאוד דרמטי וניתן לעשות הרבה כדי לחזק אותה,  להקל על תסמינים ובעיות וכדי להחזיר אותה למקומה ולתפקוד הנכון שלה , שתתמוך בנו במנחים פונקציונאלים ביום יום וכדי שנרגיש טוב עם עצמנו.

 אני רוצה לחזור לגזרה, לחזור לפעילות גופנית , איך עושים את זה בדרך בטוחה ונכונה?

ריצה, הליכה, אירובי, אופניים, שחיה, כל דבר שאתן אוהבות לעשות ניתן לעשות אבל בהדרגה ובשמירה על עקרונות מנחים של חיזוק שרירי הליבה שלנו.
זהו תהליך מדורג של שיקום והתאוששות, חיזוק אזור האגן, שרירי קרקעית האגן והבטן הרוחבית.

נשים רבות סובלות מהפרדות של שרירי הישר ביטני לאחר הלידה. בעזת תרגול נכון של פילאטיס ניתן לצמצם עד להחזיר את ההפרדות למקומה. כמו כן, ישנן נשים רבות הסובלות מכאבי גב, צוואר ושכמות כתוצאה מנשיאת התינוק והציוד הנלווה, חוסר שינה, הנקות וכפיפות רבות לפנים. התרגול מאוד מקל ומומלץ לשיקום שאחרי הלידה.

אשמח להכיר וללוות במסע חזרה לעצמי….

HTMLine - בניית אתרים | FRESH - עיצוב גרפי | צילומים: אור קפלן Photos: Or kaplan | קופירייטינג - מילים ומעשים