לחזור לעצמך לאחר הלידה

ההריון והלידה גרמו לגופך ולנפשך להשתנות. בתקופת חיים מלאת שינויים זו, תרגול  הוא המיטבי להחזיר לעצמך את עצמך מבחינה פיזית ומנטלית.

זהו תהליך מדורג של שיקום והתאוששות, חיזוק אזור האגן, שרירי קרקעית האגן והבטן הרוחבית.

נשים רבות סובלות מהפרדות של שרירי הישר ביטני (רקטוס) לאחר הלידה. בעזת תרגול נכון ניתן לצמצם עד להחזיר את ההפרדות למקומה. כמו כן, ישנן נשים רבות הסובלות מכאבי גב, צוואר ושכמות כתוצאה מנשיאת התינוק והציוד הנלווה, חוסר שינה, הנקות וכפיפות רבות לפנים. התרגול מאוד מקל ומומלץ לשיקום שאחרי הלידה

HTMLine - בניית אתרים | FRESH - עיצוב גרפי | צילומים: אור קפלן Photos: Or kaplan | קופירייטינג - מילים ומעשים