יוגה נשית להריון ולאחר לידה

בתקופת ההריון, הלידה ולאחר הלידה עוברת האישה שינויים רבים ודרמטיים מבחינה פיזית, רגשית, מנטלית והורמונלית.

תרגול בתהליך ההריון חיוני ורצוי ביותר לשיפור איכות חיי האישה ההרה. בהריון ולאחר הלידה אזור האגן ושרירי קרקעית האגן חווים עומס וחולשה משמעותיים, הבאים לידי ביטוי במגוון תופעות: כאבי גב, דליפות שתן, טחורים, כאבים במפרקי הירך ועצם הזנב, כאבי צלעות ושכמות.

בתרגול אנחנו עובדות על חיזוק והנעה של שרירי הליבה בדגש על שרירי קרקעית האגן אשר תומכים בשלד ובאיברים הפנימיים (רחם, שלפוחית שתן) ומייצבים את האגן.

זו הדרך להפחית את הסימפטומים במהלך הריון, לתמוך בתהליך הלידה ולשפר את ההתאוששות לאחר הלידה.

צרבות, בחילות, כאבי מפרקים ושרירים, חוסר יציבות הורמונלית, מצבי רוח ועוד יכולים להשתפר עד להיעלם באמצעות התרגול הנכון.

בעזרת עבודה הדרגתית, מדויקת ומעמיקה עם שרירי הליבה, אנחנו מחזקים, מותחים, מאריכים ומאזנים את הגוף.

HTMLine - בניית אתרים | FRESH - עיצוב גרפי | צילומים: אור קפלן Photos: Or kaplan | קופירייטינג - מילים ומעשים