יוגה נשית בתבונת גיל המעבר

לפעול במעברים על פי השינוי, התאמת התרגול לשינויים ההרומונלים שאנו חוות בתקופת גיל המעבר ולאחריו.יוגה נשית מאזנת הורמנלית, מחזקת, מגמישה, מפחית תופעות של דפיקות לב, גלי חום, הזעות לילה, התקפי חרדה, יובש בנרתיק, אוסטופורוזיס וסטרס. מחזקת את גופך בדרך נעימה ומתאימה לך בשלב הזה בחייך!!

תחושות חדשות עולות מגופך, יכול להיות שמה שהתאים לך עד היום כבר מרגיש לא נכון יותר, לא נוח, לא מתאים. את מרגישה מותשת, אין לך כוח, דיכדוך, עייפות וחולשה. ממש מבולבלת וחושבת שמשהו לא בסדר איתך, הרופא שולח אותך לבדיקות ואבחונים אבל נראה שהכל תקין.

שוב תחושות חדשות עולות מגופך את זקוקה למשהו אחר ואת לא יודעת מה, משהו שיתן לך כוח להמשיך. הילדים כבר גדולים ואת נמצאת יותר עם עצמך פתאום מתפנה להקשיב לעצמך, לגלות עולמות חדשים, לא תמיד הם נעימים ונפלאים.

הדבר הקבוע ביותר בחיים הוא השינוי וע"י התבוננות פנימה אל עצמך את מתחברת, מתיידדת עם השינוי ומבינה את המסרים של גופך.

את לא חולה ולא ירדת מהפסים! זה בדיוק הזמן להשתנות, תסמיני גיל המעבר מעלים תחושות חדשות לא פשוטות, אך טובות, המבשרות על שינוי ומניעות אותנו לעשייה חדשה, ליצירת שינוי והתאמה כדי לעבור לשלב הבא, שלב של תבונה והבנה חדשה, שלב של התפתחות וצמיחה. בתקופה זאת את יותר קרובה לעצמך מאי פעם, כבר לא מרצה את הסביבה, כבר לא עסוקה בלטפל בכולם. עכשיו זה הזמן שלך!

בעזרת הכלים של העבודה ביוגה הנשית את עובדת עם תבונת הגוף ומתחברת אליה, מתפתחת ומגמישה את המפרקים, מתחברת לעוגן הפנימי שלך.

HTMLine - בניית אתרים | FRESH - עיצוב גרפי | צילומים: אור קפלן Photos: Or kaplan | קופירייטינג - מילים ומעשים