לחזור לעצמך- סדנה לנשים לאחר לידה

לחזור לעצמך לאחר הלידה בכל המובנים.

התינוק/ת שלך בתנועה מתמדת, השנה הראשונה של התינוק היא שנה בה יש את ההתפתחות המשמעותית והמהירה ביותר.משכיבה ללא תזוזה, דרך הרמת הראש, זחילה, עמידה ועד הליכה. הוא משקיע מאמצים אדירים , ייצר ההתפתחות וההתקדמות שלו בלתי ניתן לתאור.

ומה איתך? גם את בהתפתחות? מה עם התנועה שלך?

התינוק/ת שלך זקוק לך במיטבך, אמא חזקה, רגועה, שלווה ושמחה.

אפשר ללמוד מהם הרבה! ביחד איתם, להתחזק, להשתפר, להירגע ולהנות.

 במפגשים משותפים לכן האמהות יחד עם התינוקות נחווה, נבין ונלמד את עיקרי הדברים הבאים:

 תנועה וחיזוק הגוף לאחר לידה
בתקופת ההריון, הלידה ולאחר הלידה עוברת האישה שינויים רבים ודרמטיים מבחינה פיזית, רגשית, מנטלית והורמונלית.בהריון ולאחר הלידה אזור האגן ושרירי קרקעית האגן חווים עומס וחולשה משמעותיים, הבאים לידי ביטוי במגוון תופעות: כאבי גב, דליפות שתן, טחורים, היפרדות של שריר הישר בטני, כאבים במפרקי הירך ועצם הזנב, כאבי צלעות , צוואר ושכמות, בטן רפויה, בעיות וכאבים ביחסי מין , חוסר חשק מיני, כאבי מפרקים ושרירים ועוד.

ע"י עבודה הדרגתית, מדויקת ומעמיקה עם שרירי הליבה, אנחנו מחזקים, מותחים, מאריכים ומאזנים את הגוף.

 הבטן, הבטן , הבטן ולא רק הבטן

נשים רבות שואלות איך אני יכולה להחזיר לעצמי את הבטן?

אזור הבטן והאגן בלידה חווים שינוי מאוד דרמטי וניתן לעשות הרבה כדי לחזק אותה,  להקל על תסמינים ובעיות וכדי להחזיר אותה למקומה ולתפקוד הנכון שלה , שתתמוך בנו במנחים פונקציונאלים ביום יום וכדי שנרגיש טוב עם עצמנו.

 אני רוצה לחזור לגזרה, לחזור לפעילות גופנית , איך עושים את זה בדרך בטוחה ונכונה?

ריצה, הליכה, אירובי, אופניים, שחיה, כל דבר שאתן אוהבות לעשות ניתן לעשות אבל בהדרגה ובשמירה על עקרונות מנחים של חיזוק שרירי הליבה שלנו.
ההריון והלידה גרמו לגופך ולנפשך להשתנות. בתקופת חיים מלאת שינויים, להחזיר לעצמך את עצמך מבחינה פיזית ומנטלית.

זהו תהליך מדורג של שיקום והתאוששות, חיזוק אזור האגן, שרירי קרקעית האגן והבטן הרוחבית.

 אשמח להכיר וללוות אתכם יחד במסע חזרה לעצמך….

טל רדנאי

HTMLine - בניית אתרים | FRESH - עיצוב גרפי | צילומים: אור קפלן Photos: Or kaplan | קופירייטינג - מילים ומעשים