פילאטיס

פילאטיס

"אחרי 10 שיעורים תרגישו טוב יותר,
אחרי 20 שיעורים תיראו טוב יותר,
ואחרי 30 שיעורים תזכו לגוף חדש לגמרי."
(בהשראת דבריו של ג'וזף פילאטיס)

פילאטיס מחזק ומחטב, עובד על גמישות, יציבה וקואורדינציה, משפר שיווי משקל, מפתח את יכולות הריכוז, הקשב והאיזון.
מטפל בכאבי גב, פריצות דיסק, עקמת, בעיות ברכיים, חגורת כפתיים, דלקות וכאבי שרירים.
התרגול מתאים לנשים ונערות בכל גיל ומצב גופני, צעירות ומבוגרות, בריאות ובעלות פתולוגיות ומגבלות.
האימון בסטודיו מתאים ליכולות שלך, ותומך בך לאתגר את יכולותיך במידה המתאימה לך ללא נזקים.

מחקרים מראים כי פעילות גופנית היא חלק חשוב משיפור איכות החיים, שמחת החיים ותחושת המסוגלות שלנו.

מידע רב נמצא כיום ברשת אודות הפילאטיס, שיטת התרגול שבתחילת דרכה היתה יוקרתית ואפשרית רק לעשירון העליון. כיום, לשמחת כולנו, פילאטיס ידועה ומופצת ברחבי העולם. הדגש בתרגול פילאטיס הוא עבודה על שרירי הליבה, ה- core.
אלו הם השרירים המייצבים של גופנו, הקרובים לשלד והסמויים מהעין. למרכז הגוף יש השפעה משמעותית על חיינו, בריאותנו ומצב הרוח שלנו. גוף חזק, מאוזן ומטופח שומר על בריאות פיזית, מנטלית ונפשית גם יחד.

התרגול מאפשר יצירה של חיבור עמוק ואותנטי לעצמנו המשפיע על כל חלקי המערכת, השלד, שרירים, הלב, מערכת העצבים, המערכת ההורמונלית והמערכת החיסונית. תרגול פילאטיס מהווה טיפול מונע, מחזק וגם משקם לאחר פציעות.

מגוון שיעורי הסטודיו:

פילאטיס מכשירים עד 5 משתתפים
פילאטיס מזרן בקבוצה עד 15 משתתפים בשילוב אביזרים קטנים (כדור, גומייה, משקולת)

למי זה יכול להתאים?

פילאטיס לשיפור הבריאות והאושר , פילאטיס להריון ולאחר לידה, לחזור לעצמך לאחר הלידה, פילאטיס לספורטאים, פילאטיס לנערות, פילאטיס ל 60+, פילאטיס למתחילים, פילאטיס שיקומיפילאטיס לכבדי משקל, פילאטיס בליווי אישי

HTMLine - בניית אתרים | FRESH - עיצוב גרפי | צילומים: אור קפלן Photos: Or kaplan | קופירייטינג - מילים ומעשים