הריון ולאחר לידה

הריון ולאחר לידה

ההריון והלידה הם תקופה מיוחדת ומאושרת במיוחד. בתקופה זו עוברת האישה שינויים רבים ודרמטיים מבחינה פיזית, רגשית, מנטלית והורמונלית.עם השמחה, ההתרגשות והשינויים הרבים מצטרפים לעיתים מתח רב, התרגשות, חשש, עייפות, דכדוך ודיכאון.

יתרונות התרגול בשלבי ההריון חיוני ורצוי ביותר לשיפור איכות חיי האישה ההרה. בהריון ולאחר הלידה אזור האגן ושרירי קרקעית האגן חווים עומס וחולשה משמעותיים, הבאים לידי ביטוי במגוון תופעות: כאבי גב, דליפות שתן, טחורים, כאבים במפרקי הירך ועצם הזנב, כאבי צלעות ושכמות.

צרבות, בחילות, כאבי מפרקים ושרירים, חוסר יציבות הורמונלית, מצבי רוח ועוד יכולים להשתפר עד להיעלם באמצעות התרגול הנכון.

אנחנו עובדות על חיזוק והנעה של שרירי הליבה בדגש על שרירי קרקעית האגן אשר תומכים בשלד ובאיברים הפנימיים (רחם, שלפוחית שתן) ומייצבים את האגן.

זו הדרך להפחית את הסימפטומים במהלך הריון, להכין ולתמוך את הגוף בתהליך הלידה ולשפר את ההתאוששות לאחר הלידה.

ע"י עבודה הדרגתית, מדויקת ומעמיקה עם שרירי הליבה, נשימה עמוקה, התבוננות והשקטת התודעה אנחנו מחזקות, מותחות, מאריכות ומאזנות את הגוף והנפש.

לחזור לעצמך- סדנה לנשים לאחר לידה

HTMLine - בניית אתרים | FRESH - עיצוב גרפי | צילומים: אור קפלן Photos: Or kaplan | קופירייטינג - מילים ומעשים